წყალ­დი­დო­ბა კამ­ბო­ჯა­ში

ბო­ლო დღე­ე­ბის გან­მავ­ლო­ბა­ში გა­და­უ­ღე­ბელ­მა ძლი­ერ­მა წვი­მებ­მა კამ­ბო­ჯა­ში წყალ­დი­დო­ბა გამოიწვია. სტი­ქი­ა ქვეყ­ნის იმ რე­გი­ონს და­ატ­ყდა თავს, რო­მე­ლიც ტა­ი­ლანდს ესაზღვრება.
ძლი­ე­რი წვი­მე­ბის გა­მო მდი­ნა­რე­ებ­მა კა­ლა­პო­ტე­ბი გად­მო­ლა­ხეს და ქა­ლა­ქე­ბი და ფერ­მე­ბი დატბორეს. ქვეყ­ნის ინ­ფრას­ტრუქ­ტუ­რამ ამით დი­დი დარ­ტყმა მიიღო. დატ­ბო­რი­ლი­ა ბრინ­ჯის ფერ­მე­ბის დი­დი ნაწილი.
კამ­ბო­ჯის ხე­ლი­სუფ­ლე­ბამ ექ­სკა­ვა­ტო­რე­ბი და სხვა მძი­მე ტექ­ნი­კა გაგ­ზავ­ნა და­ზა­რა­ლე­ბულ რეგიონებში. მა­თი დახ­მა­რე­ბით და­გეგ­მი­ლი­ა დატ­ბო­რი­ლი ად­გი­ლე­ბის გაწმენდა.
მსხვერ­პლი­სა და და­შა­ვე­ბუ­ლე­ბის შე­სა­ხებ ინ­ფორ­მა­ცი­ა არ არის ცნობილი.

By stiqia

Leave a Reply

